Wednesday, April 22, 2009

ape yang susah sangat?

bile aku bercakap, semua tak kene, semua tak betul, semua pun terase. wt? pelik, kenape nak rase "tak kene", "tak betul", "terase?" ??? kenape? aku ckp sehabis baik pun duk tak paham2 lagi, duk ingat aku marah la, aku mcm bagus la, itu la ini la. dan yg paling best, tibe2 kene maki. yes. aku rase baik aku diam. dah susah sangat nak communicate.

kenape la tiap kali aku berckp, bertanye, semua nye dah di mindset? aku jenis banyak ckp, jenis suke berckp, berseloroh. kenape nak susah payah mindset yang aku marah, tu tak betul ini tak betul, terase itu ini, kenape nak mindset mcm tu? susah sangat ke nak paham ape yg aku ckp?

kalau susah sangat aku rase baik aku belajar bahase keling. at least ape pun diorang ckp, (baik ke jahat ke) tetap di pandang hine oleh orang mcm aku. sebab bingit.

hakikat hidup memang susah, di tambah pulak dengan susah hati.
mcm mane susah sekalipun dia nak paham ape aku ckp, aku tetap sayang kat dia.
ape la yang susah sangat? sayang je la.................

No comments: